GRILLROOM HET OOSTEN

Recentebeoordeling


4 sterren uit 3402 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Grillroom Het Oosten. Meer weten? Ontdek meer

9 jun 2026 om 19:56 Super lekker!
6 jun 2026 om 20:15 Eten was koud bij bezorging, kip was ontzettend smakeloos
30 mei 2026 om 19:16 Smaakte echt goed.
26 mei 2026 om 20:27 was goed duurde alleen wat lang
23 mei 2026 om 18:24 Lekkere doner!!!
12 mei 2026 om 20:52 Bestelling kwam net en was warm. helaas was mijn bestelling met uien ik had aangegeven zonder.
9 mei 2026 om 17:18 Viel toch tegen. De details bespaar ik ze.
6 mei 2026 om 11:48 Er zat deze keer geen gehakt bij de mix schotel . Verder goed gesmaakt.
2 mei 2026 om 21:53 Het was erg vettig, vet druppelde uit de folie zelfs. Werd er misselijk van, was ook lauw niet warm genoeg.
30 apr 2026 om 21:09 Aardappelen waren droog en heel erg zout, vlees was heel droog en het brood ook. Dus nooit weer daar bestellen.
24 apr 2026 om 19:33 tip: op folie zetten wat erin zit